Monday, August 2, 2010

sUara aKu...





aku semakin mengenalinya...cara die dr segi perlakuan,pertuturan membuat aku semakin suka dan aku rasa Allah Taala sedang menemukan aku dengan seseorang yg terbaik di kalanganNya....yg mampu membawa dan membimbingku kearah yg lebih baik..insyaAllah....aku mahu lupakan kenangan lalu....kenangan yang bawa aku jauh dr mengingatimu ya Allah...setiap hr aku diingatkan untuk mendekatimu,menyayangimu setiap masa dan waktu..apa yg die lakukan adalah yg terbaik untukku...thnks di atas segala-galanya kerana hadir dalam hidupku...pintu hati yg kesekian lama tertutup kini mula terbuka sedikit demi sedikit...namun aku xakn meletakkan pengharapan yg tinggi..sekiranya Allah dah tetapkan die untukku aku terima seadaanya..hnya keadaan dan masa yg menentukan segalanya...ya Allah ya Tuhanku sekiranya die adalah jodohku,permudahkanlah urusan kami....dan jgn biarkan kami hanyut dan leka dgn nikmat dunia yg sementara....aku memohon padamu ya Allah......amin.

No comments:

Post a Comment